"Szeretni ne tanulj túl korán,de ha szeretsz szeress igazán,mert az élet oly mostoha,hogy szeretni meg tanít de feledni soha!"

2012. október 30., kedd

Fejezet: Kettő

 Nagy nehezen meghoztam a részt. Új dizájnt is csináltam hogy tetszik? Tudom, nem a legjobb :D De inkább olvassatok :D



Nagy nehezen összecsomagoltam a holmijainkat. A Törpével ,csak mi ketten megyünk, Avan marad itt. A Chelsea-nél fog dolgozni. Míg nekem ott a suli. Oda nekem is be kell mennem holnap.
-Mina, merre vagy?-kérdezte a bátyám.
-Konyha.-válaszoltam.-Holnap be kell mennem a sulihoz, az átíratkozás miatt.
-Biztosan meggondoltad? Nem maradsz itt velem?
-Igen. Nem tudnék itt élni. Itt minden rájuk emlékeztet.
-Nekem is hiányozak nagyon.-mondta , odajött hozzám a konyhapulthoz és átölelt. -Azért néha meglátogatod a bátyád? Olyankor főzhetnél nekem finomakat, tudod olyanokat amiket csak Te tudsz.
-Meg. Törpével meglátogatunk, de te is letolhatod ám a képedet néha hozzánk.-eresztettem meg egy halvány mosolyt 3 napja először.
-Ezt megígérhetem. Sulival mivan?
-Holnap megyek az átíratkozást intézni.De úgy tudom, hogy idén már gyakorlatom is van . Remélem azt már spanyolhonban tudom elvégezni, a Realnál.
-Miért pont a Real?
-Hahó bátyus a Madridi egyetemre fogok járni!
-Ohh tényleg el is felejtettem!-csapott a homlokára.-Látszik , hogy fáradt vagyok, megyek lefekszem aludni.
-Rendben .Én is megyek . Jó Éjt.
-Neked is hugi , neked is. Szeretlek!Ezt soha ne feledd!
-Én is. Nem fogom soha. -mondtam és egy puszit nyomtam az arcára.

*Másnap*
Reggel 7 óra. Már 2 órája fent vagyok.Lassan felkelek és lemegyek csinálok reggelit. Majd összeszedem magam, és bemegyek az egyetemre.
Lent a konyhában már várt a nagyi.
-Jó reggelt!-köszönök és adok egy puszit az arcára.
-Neked is.Van kávé?
-Tessék, kevés tej 2 cukor és tejszínhab kis fahéjjal.
-Köszöm. Nagyi Aileen végig aludta az éjszakát? Nem volt nyugtalan?
-Nincs mit, és igen teljesen, most is alszik még. Ugyan olyan jó alvókája van mint neked.
-Hm-mosolyodtam el. -Apára ütöttünk. De megyek felöltözök, ma már bemegyek , mert sportorvosim lesz, meg , geriátriai fizioterápia . Klinikai mozgásszervi ismeretekkel kezdek. Hosszú napom lesz Nagyi csak este jövök. Mert ma kell mennem elintézni az átiratkozást is.
-Rendben. Rakok neked valami kaját jó?
-Köszi mama. Szeretlek!-mondtam és adtam egy puszit az arcára majd felmentem a szobámba. Lefürödtem, és elővettem valami ruhafélét. Azaz fekete balerina fekete cicanadrág, egy szintén fekete  topp és egy sötétkék-fekete kockásing aminek az újját a könyökömig felhajtottam. Felkaptam a fekete bőrkabátom és a táskámmal együtt lementem a földszintre.Lent a földszinten már papa is ott volt. Kezében  fogta Mazsolát (Aileent) aki nagy bogyó szemeivel nézett engem, s gyújtozott felém.
-Szia Mazsi, hogy aludtál? Jól ? Nagyon szeretlek ugye tudod baba?-beszéltem hozzá és egy egy kérdés után nyomtam egy puszit az arcára, a nagyiék ezt mosollyal az arcukon nézték.
-José, olyan jól áll neki a gyerek. Egyszer remek édesanya lesz belőle.
-Igen drágám. Remélem minnél hamarabb, mert az is jó, hogy nagyszülők vagyunk, de még jobb lenne ha még a dédunokánkat is látnánk. Nem gondolod Yolanda ?
-De igen. Nézd majd ők meglátják , hogy mikor vállal gyereket. Már most úgy viseli gondját Aileennek mintha az édesanyja lenne.
-Látom. Majd lesz valami. Szeretlek drágám.
-Én is José , én is .
-Szia Papa-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára. A kajám beraktam a táskámba, majd a Törpét átadtam a mamának, kimentem az előszobába felvettem a kocsikulcsomat ,már majdnem kimentem a garázsba, de inkább gyorsan visszafutottaam és jól megpuszilgattam a Törpémet. Meg a nagyiéknak is adtam puszit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése